Účetní & Office Managerka
Hledáme právě Vás?
Pro naši pobočku v Kladně hledáme týmového kolegu/kolegyni na výše uvedenou pracovní pozici. Nejprve především na pozici Office Manager, kde očekáváme kompletní zajištění chodu kanceláře vč. zajištění související administrativy ve spolupráci s různými odděleními firmy. V průběhu roku 2021 budete součástí týmu, který implementuje ERP systém SAP B1 v naší společnosti. Během této doby předpokládáme zaškolení a rozšíření pracovní náplně na pozici účetní s průběžným plněním původních administrativních povinností.
Po roční přechodné fázi Vaší kompletní náplní práce bude:
- odpovědnost za zaúčtování a zpracování příchozích a vystavených faktur, bankovních výpisů, záznamů do účetního deníku, pokladny atd.,
- příprava nezbytných plateb v požadovaných termínech splatnosti, plánování cash flow, sledování příchozích plateb a jednání s dlužníky
- odpovědnost za zpracování daňových přiznání a výkazů Intrastat
- pravidelný reporting vedení společnosti, proaktivní komunikace
- zajištění chodu kanceláře - administrativa, evidence a archivace dokumentů, vedení databází, komunikace s úřady, zajištění drobných aktivit z oblasti HR.
Na Vaší pozici bude zásadní myslet ve shodě s kolegy a s vedením, být proaktivní a převzít plnou zodpovědnost za svěřené úkoly. Po konzultaci s vedením budete přijímat vlastní rozhodnutí. Pozice je podřízena generálnímu manažerovi firmy.
Co Vám nabízíme:
- příležitost pracovat ve stále rostoucí mezinárodní společnosti, kde lidé jsou středem dění
- různorodou práci, která Vám dá prostor pro iniciativu a osobní přínos
- pozici, na které Vám dáme důvěru a velkou odpovědnost
- příjemnou a dynamickou pracovní atmosféru
- atraktivní odměnu odpovídající Vašim zkušenostem
Co od Vás očekáváme:
- buď minimálně bakalářské vzdělání v oboru účetnictví, financí nebo v příbuzném oboru, nebo ekvivalentní rozsáhlé zkušenosti v účetnictví
- dlouhodobou praxi (5 let) ve společnosti zabývající se finančními audity nebo v účetní společnosti
- zkušenosti s kompletním vedením účetnictví od A do Z včetně uzávěrky
- velmi dobrou znalost práce s PC
- angličtinu na komunikativní úrovni slovem i písmem
- diskrétnost a spolehlivost při práci s důvěrnými informacemi
- pečlivost a samostatnost
- analytické myšlení, schopnost strukturované a přesné práce
- odolnost proti stresu, flexibilita, pružné řešení problémů
- týmového ducha
- bezúhonnost, komunikativnost, chuť učit se
- řidičský průkaz skupiny B
Místo výkonu práce
Buštěhradská 223, Kladno
Pracovní doba
Standardně jednosměnný provoz od 6:00 do 14:35.
Kontakt
Michaela Beránková
e-mail: michaela.berankova@vesla.cz
tel. +420 466 670 523