Upravit stránku
  • Účetní & Office Managerka

    Účetní & Office Managerka

     

    Hledáme právě Vás?

    Pro naši pobočku v Kladně hledáme týmového kolegu/kolegyni na výše uvedenou pracovní pozici. Nejprve především na pozici Office Manager, kde očekáváme kompletní zajištění chodu kanceláře vč. zajištění související administrativy ve spolupráci s různými odděleními firmy. V průběhu roku 2021 budete součástí týmu, který implementuje ERP systém SAP B1 v naší společnosti. Během této doby předpokládáme zaškolení a rozšíření pracovní náplně na pozici účetní s průběžným plněním původních administrativních povinností.

    Po roční přechodné fázi Vaší kompletní náplní práce bude:

    • odpovědnost za zaúčtování a zpracování příchozích a vystavených faktur, bankovních výpisů, záznamů do účetního deníku, pokladny atd.,
    • příprava nezbytných plateb v požadovaných termínech splatnosti, plánování cash flow, sledování příchozích plateb a jednání s dlužníky
    • odpovědnost za zpracování daňových přiznání a výkazů Intrastat
    • pravidelný reporting vedení společnosti, proaktivní komunikace
    • zajištění chodu kanceláře - administrativa, evidence a archivace dokumentů, vedení databází, komunikace s úřady, zajištění drobných aktivit z oblasti HR.

    Na Vaší pozici bude zásadní myslet ve shodě s kolegy a s vedením, být proaktivní a převzít plnou zodpovědnost za svěřené úkoly. Po konzultaci s vedením budete přijímat vlastní rozhodnutí. Pozice je podřízena generálnímu manažerovi firmy.

    Co Vám nabízíme:

    • příležitost pracovat ve stále rostoucí mezinárodní společnosti, kde lidé jsou středem dění
    • různorodou práci, která Vám dá prostor pro iniciativu a osobní přínos
    • pozici, na které Vám dáme důvěru a velkou odpovědnost
    • příjemnou a dynamickou pracovní atmosféru
    • atraktivní odměnu odpovídající Vašim zkušenostem

    Co od Vás očekáváme:

    • buď minimálně bakalářské vzdělání v oboru účetnictví, financí nebo v příbuzném oboru, nebo ekvivalentní rozsáhlé zkušenosti v účetnictví
    • dlouhodobou praxi (5 let) ve společnosti zabývající se finančními audity nebo v účetní společnosti
    • zkušenosti s kompletním vedením účetnictví od A do Z včetně uzávěrky
    • velmi dobrou znalost práce s PC
    • angličtinu na komunikativní úrovni slovem i písmem
    • diskrétnost a spolehlivost při práci s důvěrnými informacemi
    • pečlivost a samostatnost
    • analytické myšlení, schopnost strukturované a přesné práce
    • odolnost proti stresu, flexibilita, pružné řešení problémů
    • týmového ducha
    • bezúhonnost, komunikativnost, chuť učit se
    • řidičský průkaz skupiny B

    Místo výkonu práce

    Buštěhradská 223, Kladno

    Pracovní doba 

    Standardně jednosměnný provoz od 6:00 do 14:35.

    Kontakt

    Michaela Beránková
    e-mail: michaela.berankova@vesla.cz
    tel. +420
    466 670 523

  • Procesní inženýr/ka

    Náplň práce:

    Zajišťovat technickou podporu při zavádění nových výrobků do výroby včetně komunikace a podávání zpětné vazby do vývoje. Podílení se na nastavování a monitorování klíčových indikátorů jednotlivých výrobních oddělení. Tvorba či úprava výrobních manuálů a instrukcí. Podílení se na tvorbě a optimalizaci výrobních procesů. Vytváření reportů z prvních výrobních várek. Interní analýzy nejakostí vyráběných výrobků a hledání jejich kořenových příčin.

    Požadavky:

    • VŠ, min. Bc. úroveň, elektrotechnický obor; pozice je vhodná i pro absolventy
    • Schopnost analytického myšlení
    • Orientace v oblasti elektronických součástek
    • Komunikativní znalost anglického jazyka
    • Zkušenost v elektrotechnické výrobě výhodou
    • Znalost základů programování výhodou (PLC, KUKA Robot Language)

    Nabízíme:

    • Zajímavé platové ohodnocení
    • dovoz dotovaných obědů do firmy nebo stravenky dle volby zaměstnance,
    • zdravotní dovolená navíc,
    • příspěvek na životní pojištění nebo penzijní připojištění,
    • benefitní poukázky v hodnotě až 800 Kč měsíčně,
    • firemní parkoviště

    Místo výkonu práce

    Buštěhradská 223, Kladno

    Pracovní doba 

    Standardně jednosměnný provoz od 6:00 do 14:35.

    Kontakt

    Ing. Vojtěch Pardubický
    e-mail: vojtech.pardubicky@vesla.cz
     

  • Manažer/ka plánování a logistiky

    Náplň práce:

    • plánování výroby (elektrotechnika), logistiky a dopravy, zajištění chodu skladu a nákupního oddělení
    • řízení pracovníků v odděleních skladu a nákupu
    • úzká spolupráce s oddělením výroby a s obchodním oddělením
    • koordinace procesů ve svěřených odděleních
    • zlepšování logistických procesů, snižování nákladů a zvyšování efektivity

    Požadavky:

    • SŠ/VŠ vzdělání
    • praxe 5 let na podobné pozici, elektrotechnické zaměření výhodou
    • zkušenosti s ERP systémy
    • pokročilá komunikativní angličtina slovem i písmem (denní kontakt s mateřskou firmou v Belgii)
    • manažerské schopnosti a dovednosti, komunikativnost
    • odolnost proti stresu, time management, schopnost multitaskingu
    • analytické uvažování, flexibilita a schopnost rychlého rozhodování
    • odpovědnost, loajalita, týmová práce

    Nabízíme:

    • Zajímavé platové ohodnocení
    • dovoz dotovaných obědů do firmy nebo stravenky dle volby zaměstnance,
    • zdravotní dovolená navíc,
    • příspěvek na životní pojištění nebo penzijní připojištění,
    • benefitní poukázky v hodnotě až 800 Kč měsíčně,
    • firemní parkoviště

    Místo výkonu práce

    Buštěhradská 223, Kladno

    Pracovní doba 

    Standardně jednosměnný provoz od 6:00 do 14:35.

    Kontakt

    Michaela Beránková
    e-mail: michaela.berankova@vesla.cz
    tel. +420
    466 670 523

  • Operátor/ka SMD linky - obsluha osazovacího stroje

    Požadujeme:

    • základní znalost práce na PC
    • pečlivost, zručnost
    • komunikativnost, zodpovědnost
    • ochota se učit
    • pečlivost, dodržování pracovních postupů
    • práce na 3 směny
    • nástup co nejdříve

    Náplň práce (po zaučení):

    • zapnutí a uvedení do provozu všech technologických celků SMT výroby, hlavně podavače DPS, sítotiskového stroje, osazovacího automatu, inspekčního pracoviště, reflow pájecího zařízení a pájecí vlny
    • zakládání DPS do zásobníků, manipulace se zásobníky SMT linky
    • zakládání součástek do podavačů a jejich založení do osazovacího automatu, ruční dosazování a kontrola osazených DPS
    • provádění mezioperačních a výstupních kontrol v souladu s TD a dle TP

    Další informace

    Dle aktuálních potřeb výroby a vašich schopností možnost dočasné změny náplně práce - balení výrobků, příprava součástek apod.

    Místo výkonu práce

    Buštěhradská 223, Kladno (areál Poldi II - Dříň)

    Pracovní doba 

    Standardně třísměnný provoz (5 dnů v týdnu, po týdnech denní / odpolední / noční). Dle aktuální situace přechodně může dojít ke změnám na dvou- či jednosměnný provoz.

    Zaměstnanecké výhody:

    • dovoz dotovaných obědů do firmy nebo stravenky dle volby zaměstnance,
    • zdravotní dovolená navíc,
    • příspěvek na životní pojištění nebo penzijní připojištění,
    • benefitní poukázky v hodnotě až 800 Kč měsíčně,
    • nadstandardní příplatky za odpolední a noční směny pro pozice ve směnném provozu
    • firemní parkoviště

    Kontakt

    Blanka Reitmayerová, blanka.reitmayerova@vesla.cz

Pošlete nám životopis a přidejte se do společnosti VESLA

  • Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.